Here's to strong women. Mogen we ze kennen. Mogen we ze zijn. Mogen we ze opvoeden en steunen! In- ternationale Vrouwendag is een wereldwijd begrip, een dag waarop de vrouw cen- traal staat. Een mooie dag om deze powervrouwen wat extra aandacht te geven!

 

Muze Skincare


Muze is een Nederlands merk en opgericht door Liesbeth Kleerma- ker en de ondernemers Marieke Hop en Miranda Balk. Drie dames met alle drie hun eigen specialis- me, maar met dezelfde visie; echte skincare producten, bewezen resultaten en dat met een zo klein mogelijke mileuvoetafdruk. Producten die doen wat ze zeggen, met één hoofdfocus; anti-aging!
 

CTZN Cosmetics


CTZN Cosmetics is een new-age make-up merk opgericht door drie zussen Aleena, Aleezeh en Naseeha Khan. Het CTZN-verhaal kwam tot stand toen de zussen bij een grote beautyretailer op zoek waren naar make-up en zich realiseerden dat geen enkel model in een mainstream beautycampagne op hen leek, of beter nog, hen vertegenwoordigde. Nu bieden ze een breed kleurenpalet voor alle CTZN's van de wereld.

 

 

ROQUEBRUN


Sophie Hennekens (26) en Chiara Bakker (25) zijn direct na hun studie gaan bouwen aan een eigen skincaremerk. Hun missie? Het creëren van een perfect zongebruind kleurtje, zonder dat je daarvoor in de schadelijke zon hoeft. En dat is gelukt. Hun merk ROQUEBRUN is inmiddels een daverend succes. Het merk draait om selftan producten die je huid verzorgen. Dit komt door de werkende ingrediënten in elk product: plant retinol, hyaluronzuur, collageen en aloë vera.

 

 

 

 

 

Sissy-boy


Al zo'n 4,5 jaar staat Kathelijne Osterloh aan het hoofd van de designafdeling van Sissy-Boy. Vaak wordt aan Kathelijne gevraagd; waar haal je de inspiratie vandaan? Hoe verzin je een collectie? De collecties van Sissy-Boy weerspiegelen datgene dat bij haar en de andere designers leeft. Dat kan van alles zijn; kunst, de natuur maar ook het geschreven woord kan ons raken. Wat ze bij Sissy-Boy heel sterk voelen is de behoefte aan vertragen en wat meer stil te staan in het moment; The art of slowing down. Verbinding met jezelf en met de mensen om je heen.

 

 

Keys Soulcare


Keys Soulcare is een lifestylemerk, ontwikkeld met Alicia Keys. De visie van het merk is meer dan skin deep en komt voort uit Alicia's eigen skin journey en haar passie om positieve energie te verspreiden. Het inclusieve en authentieke Keys Soulcare biedt een assortiment skin-loving, dermatologisch ontwikkelde, cruelty- free producten. Het merk streeft ernaar een nieuwe betekenis te geven aan de routines en acties in jouw dagelijkse leven.

 

 

Hunkemöller


Onlangs kondigde Hunkemöller de nieuwe Director of Design aan, Patricia Beurskens zal vanaf heden de drijvende kracht achter Hunkemöller's belangrijkste collecties zijn. Hunkemöller's design team is gepassioneerd over het ontwikkelen van producten die echt het unieke DNA van het merk omvatten dit betekent ontwerpen die divers, vrouwelijk, verleidelijk, leuk en in contact met onze Sheroes zijn.

 

 

 

 

Curlygirlmovement


Wat begon als kleinschalige zolder- kamerhobby is nu uitgegroeid tot een succesvolle onderneming met een curly flagshipstore in het centrum van Amsterdam. Het merk, opgericht in 2014 door Shamilla Dewi, specialiseert zich in de verzorging van krullen en biedt haar community naast een uit- gebreid assortiment aan haarverzor- gingsproducten ook behandelingen en educatie. Inmiddels bedient het merk de nationale en internationale markt en heeft haar zinnen gezet op wereldwijde uitbreiding. Curls are the future!