-
Drogist en cosmetica essentieel voor welzijn en welbevinden Nederlanders
De coronacrisis heeft een ding duidelijk gemaakt: De drogist en producten voor de persoonlijke verzorging zijn essentieel voor
-
Vijf tips voor een goede start met je belastingzaken in de beautybranche
-
Moroccanoil introduceert All in One Leave-in Conditioner en Volumizing Mist
-
LINDA, Quality Wellnessresorts en BABOR brengen rust in hectische tijden.
Rust en ontspanning zijn, juist nu het coronavirus de wereld in zijn greep heeft, enorm belangrijk. Zo vinden ook LINDA, Quality Wellnessresorts en BABOR. De drie kwalitatieve merken slaan de handen in één en brengen rust bij de mens
-
Trendy naar de sauna met Balyy
Naar de sauna gaan, is juist nu in deze tijd heerlijk en gezond. Niets beter dan poedelnaakt in de sauna lopen. Relaxen, naar de opgieting gaan, koud afspoelen en je dag is helemaal compleet. En de mogelijke uitjes zijn nu door Corona reuze beperk
-
Deens skincaremerk Urtekram introduceert nieuwe merkidentiteit en collecties
Urtekram, producent van biologische skincare- en foodproducten, introduceert een vernieuwde merkidentiteit en productenrange. De rebranding is een hommage aan
-
Een strakke kaaklijn voor mannen is dé cosmetische trend van 2020.
Volgens Merz Aesthetics, bezoeken steeds meer mannen cosmetische klinieken. Niet alleen voor behandelingen met botuline toxine, waarmee spieren in het gezicht lam gelegd worden, zoals bij de fronsrimpel. Maar ook de vraag naar andere soorten fille
-
Chiquita stimuleert de bewustwording van borstkanker met een Limited Pink Sticker-serie
Ter ere van de National Breast Cancer Awareness Month in oktober geeft Chiquita de iconische blauwe sticker een roze make-over die past bij Pink Ribbon: het internationale symbool voor bewustwording van borstkanker.
-
QMS MEDICOSMETICS INTRODUCEERT PERMANENTE REIS COLLECTIES
QMS introduceert twee nieuwe permanente collecties binnen het QMS-assortiment. Perfect voor op reis of als kennismaking met het merk. Deze prachtig ontworpen collecties hebben het gemak voor ogen en worden geleverd in een herbruikbare toilettas me
-
EUROPEES ONDERZOEK TOONT AAN DAT EU-BURGERS NIET INZIEN DAT SCHOONMAKEN DE SLEUTEL IS VOOR EEN GOEDE HYGIENE
Uit een grootschalig onderzoek naar schoonmaak- en wasgewoonten en percepties richting de industrie blijkt dat men een vergrote waarde ziet in was- en reinigingsmiddelen. De COVID-19 crisis versterkt de behoefte aan een schoon en hygië
-
Huda Beauty exclusief verkrijgbaar bij ICI PARIS XL vanaf 13 oktober
Huda Beauty, opgericht in 2013 en door Forbes gewaardeerd als 1.2 miljard dollar bedrijf, is al vanaf het begin enorm succesvol, dankzij oprichtster Huda Kattan’s online presence. Huda Beauty kiest ICI PARIS XL als exclusieve landelijke reta
-
DÉCAAR zorgt voor een krachtige aanpak bij acne
DÉCAAR is gedreven in het leveren van innovatieve, unieke, veilige en zeer effectieve huidverzorgingsproducten en behandelingen, allemaal met dermatologisch bewezen resultaten, die voldoen aan de meest veeleisende huidtypen van onze klanten